مقالات

6راه برای ایمن سازی درب چوبی

6راه برای ایمن سازی درب چوبی

راه‌های مختلفی برای ایمن‌تر کردن درب چوبی وجود دارد تا امنیت بیشتری به خانه و خانواده‌تان بدهید. درب ورودی شما محتمل‌ترین هدف برای متجاوزانی است که می‌خواهند به خانه شما نفوذ کنند. بنابراین، اطمینان از اینکه درب چوبی ورودی شما قادر به مقاومت در برابر هرگونه تلاش برای شکستن آن باشد، حیاتی است.

راه‌هایی برای ایمن سازی درب چوبی

استحکام هر درب معمولاً به کیفیت قفل و قاب آن باز می‌گردد. در دریس ما تمام درب‌های خود را با قفل‌های چند نقطه‌ای و دیگر سخت افزارهای پیشرو در صنعت برای امنیت خانه و آرامش خیال مجهز می‌کنیم. در این مقاله چند راه دیگر وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از ایمن بودن درب‌های چوبی خود یک قدم فراتر بروید:

قفل و دستگیره درب

خوشبختانه، می‌توانید درب خود را با قفل‌های جدید و سایر ویژگی‌ها که برای محافظت مهم‌تر است، دوباره تعبیه کنید. امنیت درب به طور فزاینده‌ای پیشرفته می‌شود. شما می‌توانید مجموعه وسیعی از قفل‌ها را برای درب ورودی خود تهیه کنید که هر کدام به قفل کردن هر عنصر کمک می‌کنند. این روزها حتی می‌توانید سیستم‌های قفل کامپیوتری با حالت‌های مختلف و همچنین قفل‌های سنتی که بالاترین استانداردهای امنیتی را دارند تهیه کنید. نه تنها این، بلکه می‌توانید با ارتقاء قفل‌ها مطمئن شوید که درب شما مطابق با استانداردهای امنیتی است. با ارتقای قفل درب چوبی خود، می‌توانید آن را بسیار ایمن‌تر کنید و قادر به محافظت از با ارزش‌ترین چیزهای موجود در فضای زندگی خود باشید. همچنین، می‌توانید با گرفتن قفل‌هایی که کمتر مستعد زنگ زدگی و سایش در طول زمان هستند، عملکرد نرم‌تری به آن بدهید. هنگامی که تصمیم گرفتید درب خود را ارتقا دهید، می‌توانید قفل‌هایی با عملکرد امنیتی پیشرفته برای حفظ امنیت خود و خانواده خود دریافت کنید.

قفل را دوباره کلید بزنید

اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌اید و می‌خواهید از امنیت کامل خود و خانواده‌تان اطمینان حاصل کنید، قفل کردن مجدد آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند. می‌توانید کیت‌های چند قفلی را در اکثر فروشگاه‌های سخت‌افزار پیدا کنید و می‌توانید بسته‌هایی را تهیه کنید که با اکثر برندها مطابقت دارند. در نتیجه، کلید زدن مجدد یکی از ساده‌ترین گام‌هایی است که می‌توانید برای ایمن‌تر کردن درب ورودی خود بردارید. مگر اینکه قفل شما شروع به خرابی کند، می‌توانید آن را تعویض کنید تا از خانه خود در برابر متجاوزان ناخواسته محافظت کنید.

شیشه درب خود را تعویض کنید

بسیاری از درب‌های قدیمی از شیشه‌های تک جداره در طراحی خود استفاده می‌کنند. با این حال، این نوع لعاب برای محافظت از فضای زندگی شما مناسب نیست. این به این دلیل است که شیشه‌های تک شکننده هستند و نه تنها به این معنی است که مزاحمان می‌توانند آن را بشکنند، بلکه می‌توانند آن را از چارچوب در جدا کنند. در نتیجه، عبور از شیشه می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با سرعت بیشتری به درب دسترسی پیدا کنند. با افزودن شیشه‌های جدید به درب خود، می‌توانید شیشه های دو جداره یا حتی سه جداره را در طراحی ادغام کنید. این شیشه‌ها از چندین شیشه استفاده می‌کنند تا مانع ورود دزد به خانه شما و هر گونه تهدیدی شوند. شکستن لعاب بسیار سخت‌تر است و همچنین با گذشت زمان کمتر ضعیف می‌شود. به این ترتیب، این تغییر کوچک می‌تواند تأثیر بیشتری بر ایمنی خانواده شما بگذارد. علاوه بر این،اضافه کردن شیشه جدید با سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای به صورت استاندارد ارائه می‌شود. این سیستم‌ها تضمین می‌کنند که شیشه بدون توجه به هر اتفاقی به چارچوب در بسته می‌شود. در نتیجه، هر مزاحمی که سعی می‌کند از درب ورودی شما عبور کند، به تنهایی قادر به شکستن شیشه نخواهد بود و خطر عبور آن‌ها را کاهش می‌دهد.

ایمن سازی درب چوبی

یک دریچه با زاویه باز یا چشمی نصب کنید

اگر می‌خواهید تهدیدات خانه‌تان را قبل از وقوع رویت کنید، می‌توانید درب ورودی خود را با یک روزنه با زاویه دید باز کنید تا کل خانه‌تان ایمن‌تر شود. چشمی درب یک ویژگی ایمنی است که نصب و استفاده آسان دارد. می‌توانید آن را در درب‌هایی با ضخامت 2 اینچ قرار دهید، آنها به اکثر درب‌ها اضافه می‌شوند. آن‌ها با ارائه مخفیانه نمای جلوی خانه به شما کار می‌کنند، بنابراین می‌ توانید بدون اینکه افراد بیرون شما را چک کنند، آن‌چه در بیرون در حال رخ دادن است را بررسی کنید. سهولت نصب آن‌ها را به گزینه‌ای ساده برای ایمن کردن درب ورودی شما تبدیل می‌کند. می‌توانید از یک قفل‌ساز آموزش دیده برای نصب یک سوراخ کمک بگیرید، یا اگر احساس می‌کنید که شایستگی لازم را دارید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید.

یک صفحه تقویت کننده یا نرده فلزی اضافه کنید

می‌توان گفت که صفحات تقویت کننده کاری که از نامشان پیداست را انجام می‌دهند. این طرح‌های بادوام برای تقویت درب ورودی شما با یک صفحه فلزی انجام می‌شود. این سیستم به این صورت عمل می‌کند که درب فلزی در ناحیه بیرونی درب ورودی شما در اطراف چارچوب قرار می‌گیرد و امنیت کل درب را تقویت می‌کند. صفحات تقویت کننده، نصب دقیق‌تری دارند، این بدان معناست که می‌توانند امنیت را در بسیاری از جنبه‌های درب شما بهبود بخشند. شما باید ضخامت قاب و فاصله بین لبه ورودی و مرکز را اندازه بگیرید. به دلیل همه این‌ها، عاقلانه است که یک نصاب آموزش دیده استخدام کنید تا اندازه گیری و نصب را برای شما انجام دهد. یک قفل ساز همچنین گیره‌های لولا را عمیق‌تر می سازد تا مطمئن شود درب تازه تقویت شده شما گیر نمی‌کند. به این ترتیب، درب فلزی تقویت‌کننده شما سرمایه‌ای خواهد بود که به خاطر آرامشی که به شما و خانواده‌تان می‌دهد، ارزشمند است.

یک قفل دستی به درب اضافه کنید

یک قفل Deadbolts یک گزینه کم هزینه است که یک امنیت واقعی را برای شما فراهم می‌کند. این اقدامات امنیتی برخی از محکم‌ترین محافظتی را که می‌توانید برای درب ورودی خود پیدا کنید ارائه می‌دهد. آن‌ها در سه سبک اصلی ارائه می‌شوند: گزینه‌های چرخش انگشت شست تک، دوتایی و قفل شونده. هر یک به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک سیلندر کلید بیرونی و یک چرخش انگشت شست داخلی، درب را محکم کنید تا قفل به طور خودکار بسته شود. هر سبکی را که انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن شوید که خانه‌تان را محکم و با استاندارد ایمن می‌کند. همچنین، سبک‌های مختلف درب شما را به روش‌های منحصربه‌فردی قفل می‌کنند، بنابراین شما دقیقاً چگونه می‌خواهید خانه خود را ایمن کنید. به عنوان مثال، یک گیره چرخان شست قفل دار به شما این امکان را می‌دهد که وقتی داخل هستید، درب را باز بگذارید، اما وقتی بیرون می‌روید به طور خودکار قفل می‌شود.

درب ورودی خود را تعویض کنید

با این حال، اگر درب ورودی قدیمی‌تری دارید یا درب‌های چوبی دارید، بهتر است آن را با یک درب ضد سرقت تعویض کنید. بسیاری از درب‌های جدید دارای سخت افزار امنیتی داخلی مانند پیچ و مهره‌ها و سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای در طراحی‌های خود هستند. به این ترتیب، نه تنها می‌توانید این ویژگی‌های امنیتی را دریافت کنید، بلکه می‌توانید آن‌ها را در داخل یک درب جدید بادوام که از مواد پیشرفته استفاده می‌کند، وارد کنید. می‌توانید درب‌های ضد سرقت را تهیه کنید. درب‌های ضد سرقت به دلیل مواد مستحکمی که از آن استفاده می‌کنند، دارای امنیت پیشرو در بازار هستند. با درب‌های ضد سرقت ورودی تقریبا غیرقابل نفوذی خواهید داشت و سخت افزار داخلی را در برابر هر مزاحمی پنهان و محافظت خواهید کرد. درب‌های چوبی دوام مشابهی دارند، اما از ترکیبی از مواد برای تقلید از الوار سنتی استفاده می‌کنند. به این ترتیب، اگر درب چوبی قدیمی‌تری دارید، می‌توانید ظاهر آن را بدون پرداختن به معایب آن بازسازی کنید. اگر چه تعویض درب ورودی جدید می‌تواند پرهزینه باشد، اما می‌تواند طرحی را به شما بدهد که امنیت کامل، حفاظت کامل و آرامش خاطر را به خانواده شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *